Yoohoo!

..Vilken dag säger jag bara. Vaknade lite försent imorse, bestämde mig för att ta bussen till förskolan (där jag arbetsrehabiliterar). Men när jag kom ut till bussen (08.19) så stängde chauffören dörrarna precis framför näsan på mig och körde iväg. Något irriterad ska jag väl erkänna. Så jag tog cykeln istället, hälsosammare visserligen. Men KALLT!

Kom till förskolan där jag bemöttes av en massa leenden *lycka*. Hade en relativt bra dag där, lite stöd och bök. Men det är ju barn :D

Tog och cyklade hem igen, sprang inom Netto. Syrran var hemma och mådde inte så bra, så jag tänkte handla lite till henne:D Blev väldigt uppskattat!
Har även varit hemma hos Li och Benny en runda idag. Verkar som att Li håller på att bli sjuk, igen. Suck..

Ringde veterinären idag, för min minsta lilla katt måste kastreras. Hon började löpa för ett par månader sedan, hon var inte alls så jobbig som jag trodde. Min första tanke då var att jag skulle låta henne löpa ett tag och sedan se om jag kunde skaffa kattungar på henne. Av den anledningen att det inte gick med min äldsta katt. Men nej då, hon har börjat kissa inne. ÖVERALLT! Det fungerar inte när hon gör så, kan inte gå runt och torka kiss överallt för att hon löper. Då är det bättre för både henne och mig (även för syrran som blir tokig XD) om hon får bli kastrerad. Fick tid tisdagen den 10:e februari. Hoppas för allt i världen att det går bra!!




Nikki är katten i den gula skålen :D Den andra katten heter Lita <3<3
Give them some lööööööv!

Ha en väldigt trevlig kväll! Krama 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0