En väldigt bra dag!

Igår var en relativt lugn dag, var hos veterinären med Nikki. Var tvungen att kastrera henne, för när hon löpte så kissade hon inne väldigt mycket. I vanliga fall är hon rumsren. Kan ju inte ha en katt som kissar överallt hela tiden. Ingen bra idé. Så det fick bli en kastrering. Operationen gick bra, allting såg bra ut med henne. Hon hade bra vikt osv, men hon kommer inte bli större än vad hon redan är.
Fick hämta henne lite mer än en timme efter jag hade lämnat henne. Hon sov som en stock!! Det gjorde hon väldigt länge, var total-snurrig ett bra tag efter. Nu går hon runt i köket med en tratt runt halsen, vilket hon inte tycker om. Men jag vill att hon ska ha den så att hon inte drar upp stygnen!

Idag har jag haft en otroligt bra dag får jag säga. Tog det väldigt lugnt imorse när jag vaknat. Drack kaffe och käkade frukost. Mums! Åkte iväg till praktiken, det första dom bad mig att göra var att ta några barn och baka en kladdkaka till imorrn. (dom ska fira alla <3 dag imorrn på förskolan) Sagt och gjort. Inga problem alls!
Därefter var det dags att gå ut och leka i snön:D hur kul som helst. barnen var så duktiga på att göra snögubbar (med lite hjälp från dom vuxna:p) Jag satte mig på knä i snön och började göra en snöbolls-lykta med en flicka. Hur mysigt som helst, men hon busade en hel del med att välta lyktan hela tiden. Haha!! Helt plötsligt så säger hon "Anna, jag älskar dig" sååå otroligt härligt och höra ngt sådant. Man känner sig verkligen uppskattad! *happy*

Nu har jag kommit hem och kelat lite med Nikki. Ska gå och göra lite mat till mig nu. Hungrig!! Kanske kommer mer uppdatering om resten av dagen senare. So long!!


Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Men så söt, förstår att du blev lycklig över de orden:-)

2009-02-25 @ 22:25:48
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken fin bild. ^^

2009-04-07 @ 20:57:19
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0