tjoooolla hopp!

Sitter hemma och tar det lugnt för första gången på hela dagen. Har varit på förskolan och busat med barnen. Alltid lika kul:D

Därefter var jag och tog en fika med Emil på Café Fenix idag, var väldigt trevligt får jag säga. Lite lustig konversation, men inget ovanligt när det gäller mig iaf :P lyckades välta ner en kniv på golvet och även spilla på mig. Typiskt mig, så jävla klumpig ibland. *asg* Emil tyckte jag och mina saker jag hade för mig var pinsamma. Bland annat att jag smakade hans chokladboll (urk!), höll kvar den i munnen, tittade på honom och sa "Do I have something in my teeth?" Så satans roligt:D

När jag sedan kom hem så var det dags för mig och syrran att skriva handlarlista. Ska följa med morsan senare och handla på Willys! Alltid bra att åka snålskjuts, när man inte själv har varken körkort eller bil. Dock tråkigt att handla.. :S

Fick en massa kommentarer av Emil idag att jag har gått ner i vikt. Kan stämma att jag har gått ner en del, men jag behöver ändå jobba på att gå ner mer. För min egen skull, inte för någon annans. Inte en chans. Men, man kan inte göra mer än att försöka, helt enkelt.. :D
 <------------- ME! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0